Grup Ara Ioga Grup Ara Ioga
Menu
  • Inici
  • Qui som?
  • Cursos on-line
  • Cursos
  • Botiga
  • Blog
  • Contacte
  • El meu compte
  • Cistella

Yoga-sûtra – Capítol 1 – Curs 1

HomeYoga-sûtra – Capítol 1 – Curs 1
22 Oct

By Jordi Nogué Mas

No Comments

In

Yoga-sûtra – Capítol 1 – Curs 1

O accede para acceder a tus cursos comprados

Yoga-sûtra de Patañjali – Capítol 1 – SAMÂDHIPÂDA – Capítol sobre la contemplació – Comentari als sûtra del 1.1 al 1.16

Vols aprendre a evitar el patiment?»

Com?

  • Segons els YOGA-SÛTRA de Patañjali, el patiment és conseqüència del funcionament de la nostra pròpia ment.
  • Si aprenem a conèixer el funcionament de la nostra ment, serem capaços de canviar els patrons que ens fan patir.
  • Després de vint anys d’estudi d’aquest text, ara volem compartir amb vosaltres tot el que hem après, per ajudar-vos a millorar la vostra vida.

La compra del curs et dona dret a visualitzar el curs, tants cops com vulguis, durant un període de dos mesos, a comptar des del dia de la compra.

YOGA-SÛTRA – Capítol 1 – Tema 1.1- (Y.S 1.1 a Y.S.1.4) Previsualización YOGA-SÛTRA – Capítol 1 – Tema 1.2- (Y.S. 1.5 a Y.S. 1.11) YOGA-SÛTRA – Capítol 1 – Tema 1.3- (Y.S 1.2 a Y.S.1.16)

Com accedir als cursos?

ADREÇA

Avinguda Can Ribalta, 135 – 08105 – Sant Fost de Campsentelles – BARCELONA

El grup ARA IOGA som persones formades per Montserrat Serra, Jaume Grau, Marta Artigas i Cristina S. de Yniestrillas, seguint la tradició del ioga de T.K. V. Desikachar i desenvolupem les activitats dins el marc del Grup Bija, associació sense ànim de lucre, destinada a difondre el ioga tal com nosaltres l’hem rebut.

CONTACTE

Tel: 665 018 962
info@gruparaioga.cat

AraIoga